Teorijsko osposobljavanje za dozvolu pilota lakog zrakoplova LAPL (A)

Dozvola pilota lakog zrakoplova LAPL(A) nova je kategorija dozvole sukladno EASA standardima .ppl

Razlika LAPL(A) u odnosu na PPL(A):

  • Privilegije imatelja LAPL za avion ograničava imatelju dozvole da upravlja samo jednomotornim aviona s klipnim motorom ili motornom jedrilicom, maksimalne certificirane težine pri polijetanju do 2000 kg ili manje, s najviše tri putnika, tako da nikad nije ukrcano više od 4 osobe na zrakoplovu. (Czech Sport Cruiser, Cessna 150, Cessna 172, Piper Pa28, itd.)
  • Za svaki različiti tip zrakoplova prije samostalnog leta potrebna je preobuka
  • Manje sati praktične obuke (30h)

Razlika LAPL(A) u odnosu na dozvolu sportsko rekreativnog zrakoplova (SRZ):

  • Privilegije imatelja LAPL za avion omogućuju imatelju dozvole da upravlja samo jednomotornim aviona s klipnim motorom s više od dva sjedala i maksimalne certificirane težine pri polijetanju veće od 472,5 kg.
  • Privilijegija imatelja LAPL za avion omogućuje imatelju dozvole da upravlja avionom noću
  • Mogućnost nadogradnje dozvole na PPL i CPL.

Ovom tečaju mogu pristupiti kandidati upućeni iz škola odnosno organizacija koje vrše praktično osposobljavanje (letenje) kao i oni kandidati koji ne znaju koju školu odabrati. Takvim kandidatima će se u cilju donošenja lakše odluke u toku teorijskog osposobljavanja omogućiti upoznavanje sa školama za praktično osposobljavanje kao i pogodnostima koje nude.

Važno je naglasiti da po završetku našeg tečaja kandidati mogu pristupiti praktičnom dijelu obuke u bilo kojoj školi odnosno organizaciji ovlaštenoj za provođenje praktičnog osposobljavanja u skladu sa EASA standardima.

Praktična obuka za dozvolu  pilota lakog aviona LAPL(A) sastoji se od minimalno 30h naleta avionom.

Cilj teorijskog osposobljavanja je kvalitetno i sa razumijevanjem upoznati kandidata za pilota sa osnovama potrebnim za  sigurno i učinkovito savladavanje praktičnog dijela obuke – letenja avionom. Kvalitetna teorijska obuka i pravilno razvijen redoslijed u pripremi za letenje čini 80% uspješnog praktičnog dijela obuke, te osigurava nepotrebno uzimanje dodatnih sati letenja tijekom obuke.

Osnovni uvjeti za pristup tečaju:

– navršenih 16 godina života
– opće znanje iz matematike, fizike i poželjno poznavanje engleskog jezika (dokazuje se diplomom srednje škole).

O tečaju:

– tečaj se sastoji od 9 predmeta raspoređenih u 130 sati predavanja,
– provjera znanja kroz test napretka provodi se nakon  svakog odslušanog predmeta,
– tempo održavanja tečaja je 4 puta tjedno po 4 sata dnevno u trajanju do 8 tjedana,
– predviđeni termin održavanja nastave je radnim danom u popodnevnim satima (18h) i subotom u jutarnjim satima,
– na početku predavanja svakog predmeta kandidat dobiva materijale za praćenje nastave (uključeno u cijenu tečaja).

Što nakon tečaja?

– već pri kraju ili nakon završenog teorijskog tečaja možete pristupiti praktičnom dijelu obuke,
– uz dobivenu potvrdu i uvjerenje nakon uspješnog završetak tečaja pristupate polaganju završnih ispita iz svih
9 predmeta ispred Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo prema unaprijed propisanim ispitnim rokovima.

 

Cijena tečaja:

  • Teorijsko osposobljavanje LAPL(A) 6.000 kn za plaćanje virmanom.
  • Teorijsko osposobljavanje LAPL(A) 6.300 kn za plaćanje karticama do 12 rata. >>> KUPI
  • Teorijsko osposobljavanje LAPL(A) + info let 30 min sa instruktorom 6.300 kn za plaćanje virmanom.
  • Teorijsko osposobljavanje LAPL(A) + info let sa instruktorom 30 min  6.900 kn za plaćanje karticama do 12 rata. >>> KUPI